marți, 4 iunie 2013

Decizii....



Câteodată realizez că totul ţine de cum alegem să facem lucrurile în viaţă. Dacă decidem să apucăm pe drumul din dreapta sau pe cel ce se deschide spre stânga; dacă alegem să mergem înainte sau să facem cale întoarsă; dacă decidem să întindem mâna celui ce este jos sau ne continuăm drumul; dacă alegem să plângem de tristeţe când am putea să plângem de bucurie; dacă îţi pui în bagaj o haină mai groasă sau poate costumul de baie; dacă ne ascundem sub o streaşină, înghesuiţi sub o umbrela neîncăpătoare sau înfruntăm picurii de ploaie şi păşim printre paşii lor de dans pe asfalt cu gândul că după ploaie iese curcubeul; dacă alegem un desert copios înaintea celorlalte feluri de mâncare sau respectam cursul unei mese obişnuite; dacă îi facem pe ceilalţi să zâmbească sau le întunecăm zilele; dacă alegem să facem o vizită cuiva sau o lăsam pe altă dată, chiar dacă altă dată poate nu ar mai exista; dacă alegem cele trei lucruri pe care trebuie să le facă un om în viaţă sa ori le înlocuim cu altele; dacă alegem să iubim sau îi lăsăm pe alţii să ne iubească; dacă alegem un zbor pe Luna sau un drum în braţele părinţilor.
 Poate am alege mai bine dacă am avea timp de gândire mai mult de o fracţiune de secundă în care să hotărâm destinul unei clipe; poate am alege mai bine dacă am şti ce va urma acelei clipe - consecinţele, durerea sau chiar fericirea.... Dar totul stă sub imperiul unei decizii de moment. Te urci în trenul ce te duce acasă, sau îl iei pe cel care pleacă în direcţia opusă?
Totul depinde de alegerile noastre.
Sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu