vineri, 7 iunie 2013

de trecut în jurnal....

Azi am avut parte de o bucurie pe care nu mâ gândeam că aş putea să o încerc….
Citeam diverse posturi de pe diverse blog-uri, unde îmi mai lăsam câte un comment – inspirat sau mai puţin inspirat…..
Aşa am făcut astăzi, după ce am citit ceva pe Blogulu’ Otrava: “lucrurile care chiar contează”….. După câteva ore, văd postat pe pagina sa de facebook comentariul pe care i l-am lăsat şi ce-am simţit a fost ……….greu de descris în cuvinte….nici nu o să încerc să descriu că mi-e teamă că se va evapora magia momentului….
Puteam să jur că nu sunt mulţi cei care îşi citesc comentariile lăsate de cei care-i răsfoiesc. Mi-ai dat o lecţie azi…

 Postarea care mi-a dat emoţii din cele mai frumoase şi neaşteptate este mai jos, împreunăcu reacţiile pe care mi le-a provocat…..Nu am pretenţii de mare scriitoare sau “blogăriţă” dar mă bucur că am plăcerea să fac asta…. Visez să fiu ca voi, cei pe care îi citim pe nerăsuflate...
        
         Bine ai venit în spaţiul meu mic şi restrâns din virtualul imens, Blogu lu’ Otrava!

 "va provoc la un exercitiu. lucrurile care chiar conteaza in viata asta. lucrurile cu adevarat impotante. care sunt ele? eu am facut o lista. e mai jos. sigur am uitat ceva. hai sa facem lista impreuna. care sunt lucrurile care conteaza in viata ta? ce e bine sa faci?
Iubeste si pretuieste familia, parintii, fratii (nu e cazul meu pentru ca nu am asa ceva – din pacate). Bucura-te de ei cat inca sunt pe pamant si nu in gand si nu ii uita cand te parasesc. Incearca sa iti aduci aminte mereu de lucrurile frumoase petrecute in familie. De momentele magice din copilarie, de prima zi de scoala, de prima iubire. Incearca sa iti intelegi parintii pentru ca ei sunt motorul care au creat ceea ce esti tu astazi.
Cultiva prietenia. Ramai mereu alaturi de oamenii dragi. Incearca sa ii ajuti de fiecare data cand acestia au nevoie de tine. Bucura-te de reusitele lor si stai alaturi de ei cand au mai mare nevoie de tine. Treci alaturi de ei peste momentele grele si nu uita sa te bucuri de momentele frumoase pe care o sa le impartasesti cu ei si peste 2, 3 5, 10 sau 20 de ani.
Cauta in viata sa faci ce iti place. Sa ai satisfactii pe toate planurile. Sa te duci cu drag la serviciu si sa faci in mare parte ce iti place.
Fa bucurii oamenilor din jurul tau cand se asteapta mai putin. Cumpara o carte unui prieten drag, daruieste unui om un obiect pe care il ai in casa si nu il mai folosesti si esti sigur ca persoana respectiva se bucura mai mult de el decat tine.
Incearca sa te cultivi cat mai mult. Citeste, mergi la teatru, mergi la filme, la concerte. Bucuria unui concert cu o trupa preferata este greu de descries in cuvinte/. Mergi la un festival, simte atmosfera, asculta muzica, elibereaza-te de toate energiile negative.
Indragoste-te si lasa lucrurile sa mearga de la sine. Traieste intens fiecare inceput. Nu face rabat de la sentimente. Nu te gandi ca peste o luna, un an, cinci nu o sa mai mearga relatia. Si nu uita ca toate relatiile se pot si ar trebui sa fie cultivate. Crede in omul de langa tine si ofera tot.
Mergi in vacanta in locuri frumoase. Locuri in care ai ce sa vizitezi. Viziteaza cat mai multe locuri, vezi cat nmai multe orase, cat mai multe tari. O sa te imbogatesti cu fiecare strada, fiecare terasa, fiecare monument, muzeu pe care il vezi.
Fa-ti timp pentru lucrurile care iti fac cu adevarat placere. Mergi la sala, mananca lucruri de calitate, mai putin si mai bun, investeste in corpul si in mintea ta. O sa te simti mult mai bine tu cu tine."
sunt perfect de acord cu tine….dar din pacate, nimicurile din cotidian, necazurile de la servici, rautatile de care ne lovim ne fac sa uitam ca poate maine nu vom mai avea bucuria de a lua un om in brate, uitam sa le spunem ca-i iubim, uitam sa zambim, lasam pe maine fericirea noastra, lasam pe maine viata noastra caci suntem prea preocupati sa ne luptam cu “dusmanii” inchipuiti, de moment…
te citesc si brusc imi amintesc sa zambesc si dau un sms si sa le spun ca-i iubesc, iar daca azi, cineva o sa-mi faca ziua amara….promit ca o sa zambesc si ca lacrimile vor fi pastrate pentru momentele de bucurie….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu